Čurlin, D. (2023). Primjena metode podudaranja s predloškom u detekciji objekata u videoigrama (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:792133
Čurlin, Danko. "Primjena metode podudaranja s predloškom u detekciji objekata u videoigrama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:792133
Čurlin, Danko. "Primjena metode podudaranja s predloškom u detekciji objekata u videoigrama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:792133
Čurlin, D. (2023). 'Primjena metode podudaranja s predloškom u detekciji objekata u videoigrama', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:792133
Čurlin D. Primjena metode podudaranja s predloškom u detekciji objekata u videoigrama [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2023 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:792133
D. Čurlin, "Primjena metode podudaranja s predloškom u detekciji objekata u videoigrama", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:792133