prikaz prve stranice dokumenta Usporedba dubokog učenja i konvencionalnih metoda u modernim preporučiteljskim sustavima
Rad nije dostupan
diplomski rad
Usporedba dubokog učenja i konvencionalnih metoda u modernim preporučiteljskim sustavima
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2019. urn:nbn:hr:168:850799

Miloš, Matteo
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Institucijski repozitorij: Repozitorij FER-a

Citirajte ovaj rad

Miloš, M. (2019). Usporedba dubokog učenja i konvencionalnih metoda u modernim preporučiteljskim sustavima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:850799

Miloš, Matteo. "Usporedba dubokog učenja i konvencionalnih metoda u modernim preporučiteljskim sustavima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:850799

Miloš, Matteo. "Usporedba dubokog učenja i konvencionalnih metoda u modernim preporučiteljskim sustavima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:850799

Miloš, M. (2019). 'Usporedba dubokog učenja i konvencionalnih metoda u modernim preporučiteljskim sustavima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:850799

Miloš M. Usporedba dubokog učenja i konvencionalnih metoda u modernim preporučiteljskim sustavima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:850799

M. Miloš, "Usporedba dubokog učenja i konvencionalnih metoda u modernim preporučiteljskim sustavima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:850799