Miloš, M. (2019). Usporedba dubokog učenja i konvencionalnih metoda u modernim preporučiteljskim sustavima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:850799
Miloš, Matteo. "Usporedba dubokog učenja i konvencionalnih metoda u modernim preporučiteljskim sustavima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:850799
Miloš, Matteo. "Usporedba dubokog učenja i konvencionalnih metoda u modernim preporučiteljskim sustavima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:850799
Miloš, M. (2019). 'Usporedba dubokog učenja i konvencionalnih metoda u modernim preporučiteljskim sustavima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:850799
Miloš M. Usporedba dubokog učenja i konvencionalnih metoda u modernim preporučiteljskim sustavima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:850799
M. Miloš, "Usporedba dubokog učenja i konvencionalnih metoda u modernim preporučiteljskim sustavima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:850799