Drezga, L. (2016). Analiza marketinga zasnovanog na društvenim mrežama u sportskoj industriji: studijski slučaj lige Premier League (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:786080
Drezga, Luka. "Analiza marketinga zasnovanog na društvenim mrežama u sportskoj industriji: studijski slučaj lige Premier League." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:786080
Drezga, Luka. "Analiza marketinga zasnovanog na društvenim mrežama u sportskoj industriji: studijski slučaj lige Premier League." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:786080
Drezga, L. (2016). 'Analiza marketinga zasnovanog na društvenim mrežama u sportskoj industriji: studijski slučaj lige Premier League', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:786080
Drezga L. Analiza marketinga zasnovanog na društvenim mrežama u sportskoj industriji: studijski slučaj lige Premier League [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2016 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:786080
L. Drezga, "Analiza marketinga zasnovanog na društvenim mrežama u sportskoj industriji: studijski slučaj lige Premier League", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:786080