Dodig, K. (2020). Primjena umjetne inteligencije u računalnoj igri Pacman (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:416134
Dodig, Krešimir. "Primjena umjetne inteligencije u računalnoj igri Pacman." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:416134
Dodig, Krešimir. "Primjena umjetne inteligencije u računalnoj igri Pacman." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:416134
Dodig, K. (2020). 'Primjena umjetne inteligencije u računalnoj igri Pacman', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:416134
Dodig K. Primjena umjetne inteligencije u računalnoj igri Pacman [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva; 2020 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:416134
K. Dodig, "Primjena umjetne inteligencije u računalnoj igri Pacman", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:168:416134