prikaz prve stranice dokumenta Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. urn:nbn:hr:142:469771

Džojić, Elena
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za engleski jezik i književnost

Institucijski repozitorij: FFOS-repozitorij

Citirajte ovaj rad

Džojić, E. (2011). Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:469771

Džojić, Elena. "Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:469771

Džojić, Elena. "Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:469771

Džojić, E. (2011). 'Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:469771

Džojić E. Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2011 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:469771

E. Džojić, "Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:469771