diplomski rad
The role of transcreation in marketing
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2018. urn:nbn:hr:142:285961

Stanković, Nikolina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za engleski jezik i književnost

Institucijski repozitorij: FFOS-repozitorij

Citirajte ovaj rad

Stanković, N. (2018). The role of transcreation in marketing (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:285961

Stanković, Nikolina. "The role of transcreation in marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:285961

Stanković, Nikolina. "The role of transcreation in marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:285961

Stanković, N. (2018). 'The role of transcreation in marketing', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 04.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:285961

Stanković N. The role of transcreation in marketing [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 04.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:285961

N. Stanković, "The role of transcreation in marketing", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:285961