diplomski rad
Zašto je indirektan pristup odgoju učinkovitiji od direktnog pristupa odgoju?
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:186:964793

Struja, Sara
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za filozofiju

Institucijski repozitorij: Repozitorij Filozofskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Struja, S. (2023). Zašto je indirektan pristup odgoju učinkovitiji od direktnog pristupa odgoju? (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:964793

Struja, Sara. "Zašto je indirektan pristup odgoju učinkovitiji od direktnog pristupa odgoju?." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:964793

Struja, Sara. "Zašto je indirektan pristup odgoju učinkovitiji od direktnog pristupa odgoju?." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:964793

Struja, S. (2023). 'Zašto je indirektan pristup odgoju učinkovitiji od direktnog pristupa odgoju?', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 26.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:964793

Struja S. Zašto je indirektan pristup odgoju učinkovitiji od direktnog pristupa odgoju? [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 26.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:964793

S. Struja, "Zašto je indirektan pristup odgoju učinkovitiji od direktnog pristupa odgoju?", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:964793