Mimica, P. (2016). Organizacija poticajnog okruženja u Reggio koncepciji predškolskog odgoja (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:202734
Mimica, Petar. "Organizacija poticajnog okruženja u Reggio koncepciji predškolskog odgoja." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:202734
Mimica, Petar. "Organizacija poticajnog okruženja u Reggio koncepciji predškolskog odgoja." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:202734
Mimica, P. (2016). 'Organizacija poticajnog okruženja u Reggio koncepciji predškolskog odgoja', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:202734
Mimica P. Organizacija poticajnog okruženja u Reggio koncepciji predškolskog odgoja [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:202734
P. Mimica, "Organizacija poticajnog okruženja u Reggio koncepciji predškolskog odgoja", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:202734