Krak, M. (2017). PRISTUPI I NAČINI VREDNOVANJA UČENIČKIH POSTIGNUĆA U HRVATSKOJ, IRSKOJ I ENGLESKOJ (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:209529
Krak, Marina. "PRISTUPI I NAČINI VREDNOVANJA UČENIČKIH POSTIGNUĆA U HRVATSKOJ, IRSKOJ I ENGLESKOJ." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:209529
Krak, Marina. "PRISTUPI I NAČINI VREDNOVANJA UČENIČKIH POSTIGNUĆA U HRVATSKOJ, IRSKOJ I ENGLESKOJ." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:209529
Krak, M. (2017). 'PRISTUPI I NAČINI VREDNOVANJA UČENIČKIH POSTIGNUĆA U HRVATSKOJ, IRSKOJ I ENGLESKOJ', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:209529
Krak M. PRISTUPI I NAČINI VREDNOVANJA UČENIČKIH POSTIGNUĆA U HRVATSKOJ, IRSKOJ I ENGLESKOJ [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:209529
M. Krak, "PRISTUPI I NAČINI VREDNOVANJA UČENIČKIH POSTIGNUĆA U HRVATSKOJ, IRSKOJ I ENGLESKOJ", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:209529