Milas, A. (2015). Uloga učitelja u konvencionalnoj školi i Montessori pedagogija (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:234784
Milas, Antonija. "Uloga učitelja u konvencionalnoj školi i Montessori pedagogija." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:234784
Milas, Antonija. "Uloga učitelja u konvencionalnoj školi i Montessori pedagogija." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:234784
Milas, A. (2015). 'Uloga učitelja u konvencionalnoj školi i Montessori pedagogija', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:234784
Milas A. Uloga učitelja u konvencionalnoj školi i Montessori pedagogija [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:234784
A. Milas, "Uloga učitelja u konvencionalnoj školi i Montessori pedagogija", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:234784