Gadža, J. (2022). SOCIJALNE VJEŠTINE U ŠKOLI: PODRŠKA ZA UČENIKE SA ADHD-OM (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:996708
Gadža, Josipa. "SOCIJALNE VJEŠTINE U ŠKOLI: PODRŠKA ZA UČENIKE SA ADHD-OM." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:996708
Gadža, Josipa. "SOCIJALNE VJEŠTINE U ŠKOLI: PODRŠKA ZA UČENIKE SA ADHD-OM." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:996708
Gadža, J. (2022). 'SOCIJALNE VJEŠTINE U ŠKOLI: PODRŠKA ZA UČENIKE SA ADHD-OM', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:996708
Gadža J. SOCIJALNE VJEŠTINE U ŠKOLI: PODRŠKA ZA UČENIKE SA ADHD-OM [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:996708
J. Gadža, "SOCIJALNE VJEŠTINE U ŠKOLI: PODRŠKA ZA UČENIKE SA ADHD-OM", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:996708