Lelas, J. (2022). POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI ENGLESKOGA JEZIKA U
DOBA PANDEMIJE COVIDA-19 (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:759335
Lelas, Josipa. "POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI ENGLESKOGA JEZIKA U
DOBA PANDEMIJE COVIDA-19." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:759335
Lelas, Josipa. "POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI ENGLESKOGA JEZIKA U
DOBA PANDEMIJE COVIDA-19." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:759335
Lelas, J. (2022). 'POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI ENGLESKOGA JEZIKA U
DOBA PANDEMIJE COVIDA-19', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:759335
Lelas J. POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI ENGLESKOGA JEZIKA U
DOBA PANDEMIJE COVIDA-19 [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:759335
J. Lelas, "POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI ENGLESKOGA JEZIKA U
DOBA PANDEMIJE COVIDA-19", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:759335