Ercegovac, I. (2023). TVORBA RIJEČI U REKLAMAMA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:598133
Ercegovac, Ivona. "TVORBA RIJEČI U REKLAMAMA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:598133
Ercegovac, Ivona. "TVORBA RIJEČI U REKLAMAMA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:598133
Ercegovac, I. (2023). 'TVORBA RIJEČI U REKLAMAMA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:598133
Ercegovac I. TVORBA RIJEČI U REKLAMAMA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:598133
I. Ercegovac, "TVORBA RIJEČI U REKLAMAMA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:598133