prikaz prve stranice dokumenta Pedagoški potencijal lektire u razrednoj nastavi
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Pedagoški potencijal lektire u razrednoj nastavi
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:131:165636

Korotaj, Matea
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za pedagogiju

Institucijski repozitorij: ODRAZ

Citirajte ovaj rad

Korotaj, M. (2024). Pedagoški potencijal lektire u razrednoj nastavi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:165636

Korotaj, Matea. "Pedagoški potencijal lektire u razrednoj nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:165636

Korotaj, Matea. "Pedagoški potencijal lektire u razrednoj nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:165636

Korotaj, M. (2024). 'Pedagoški potencijal lektire u razrednoj nastavi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 16.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:165636

Korotaj M. Pedagoški potencijal lektire u razrednoj nastavi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2024 [pristupljeno 16.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:165636

M. Korotaj, "Pedagoški potencijal lektire u razrednoj nastavi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:165636