Tomić, P. (2024). Analiza nacionalnih kurikuluma Republike Hrvatske nakon 2010.godine kroz prizmu filozofije odgoja Johna Deweya (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:502003
Tomić, Petar. "Analiza nacionalnih kurikuluma Republike Hrvatske nakon 2010.godine kroz prizmu filozofije odgoja Johna Deweya." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:502003
Tomić, Petar. "Analiza nacionalnih kurikuluma Republike Hrvatske nakon 2010.godine kroz prizmu filozofije odgoja Johna Deweya." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:502003
Tomić, P. (2024). 'Analiza nacionalnih kurikuluma Republike Hrvatske nakon 2010.godine kroz prizmu filozofije odgoja Johna Deweya', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:502003
Tomić P. Analiza nacionalnih kurikuluma Republike Hrvatske nakon 2010.godine kroz prizmu filozofije odgoja Johna Deweya [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2024 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:502003
P. Tomić, "Analiza nacionalnih kurikuluma Republike Hrvatske nakon 2010.godine kroz prizmu filozofije odgoja Johna Deweya", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:502003