diplomski rad
Konceptualno poimanje totalitarizma u nastavi povijesti
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:131:772001

Hranjec, Luka
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za povijest

Institucijski repozitorij: ODRAZ

Citirajte ovaj rad

Hranjec, L. (2024). Konceptualno poimanje totalitarizma u nastavi povijesti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:772001

Hranjec, Luka. "Konceptualno poimanje totalitarizma u nastavi povijesti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:772001

Hranjec, Luka. "Konceptualno poimanje totalitarizma u nastavi povijesti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:772001

Hranjec, L. (2024). 'Konceptualno poimanje totalitarizma u nastavi povijesti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:772001

Hranjec L. Konceptualno poimanje totalitarizma u nastavi povijesti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:772001

L. Hranjec, "Konceptualno poimanje totalitarizma u nastavi povijesti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:772001