diplomski rad
Utjecaj školskih knjižnica na razvoj i poticanje čitateljskih vještina i navika srednjoškolaca
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2017. urn:nbn:hr:131:393907

Dujmović, Anamarija
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za kroatistiku
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Institucijski repozitorij: ODRAZ

Citirajte ovaj rad

Dujmović, A. (2017). Utjecaj školskih knjižnica na razvoj i poticanje čitateljskih vještina i navika srednjoškolaca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:393907

Dujmović, Anamarija. "Utjecaj školskih knjižnica na razvoj i poticanje čitateljskih vještina i navika srednjoškolaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:393907

Dujmović, Anamarija. "Utjecaj školskih knjižnica na razvoj i poticanje čitateljskih vještina i navika srednjoškolaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:393907

Dujmović, A. (2017). 'Utjecaj školskih knjižnica na razvoj i poticanje čitateljskih vještina i navika srednjoškolaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:393907

Dujmović A. Utjecaj školskih knjižnica na razvoj i poticanje čitateljskih vještina i navika srednjoškolaca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:393907

A. Dujmović, "Utjecaj školskih knjižnica na razvoj i poticanje čitateljskih vještina i navika srednjoškolaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:393907