Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za germanistiku
Tuškan, A. (2020). Uloga knjižnice u procesu učenja njemačkog jezika na primjeru knjižnice Goethe-Instituta u Zagrebu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:274162
Tuškan, Anamarija. "Uloga knjižnice u procesu učenja njemačkog jezika na primjeru knjižnice Goethe-Instituta u Zagrebu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:274162
Tuškan, Anamarija. "Uloga knjižnice u procesu učenja njemačkog jezika na primjeru knjižnice Goethe-Instituta u Zagrebu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:274162
Tuškan, A. (2020). 'Uloga knjižnice u procesu učenja njemačkog jezika na primjeru knjižnice Goethe-Instituta u Zagrebu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:274162
Tuškan A. Uloga knjižnice u procesu učenja njemačkog jezika na primjeru knjižnice Goethe-Instituta u Zagrebu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:274162
A. Tuškan, "Uloga knjižnice u procesu učenja njemačkog jezika na primjeru knjižnice Goethe-Instituta u Zagrebu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:274162