Potočnik, I. (2020). Metodika individualnog pristupa rehabilitaciji slušanja i govora djece predškolske dobi sa slušnim oštećenjima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:341622
Potočnik, Ivona. "Metodika individualnog pristupa rehabilitaciji slušanja i govora djece predškolske dobi sa slušnim oštećenjima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:341622
Potočnik, Ivona. "Metodika individualnog pristupa rehabilitaciji slušanja i govora djece predškolske dobi sa slušnim oštećenjima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:341622
Potočnik, I. (2020). 'Metodika individualnog pristupa rehabilitaciji slušanja i govora djece predškolske dobi sa slušnim oštećenjima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:341622
Potočnik I. Metodika individualnog pristupa rehabilitaciji slušanja i govora djece predškolske dobi sa slušnim oštećenjima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:341622
I. Potočnik, "Metodika individualnog pristupa rehabilitaciji slušanja i govora djece predškolske dobi sa slušnim oštećenjima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:341622