Kelemen, I. (2021). Verbotonalna metoda u kontekstu suvremenih pristupa rehabilitacije govorno-jezičnih poremećaja kod predškolske djece (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:793989
Kelemen, Ivana. "Verbotonalna metoda u kontekstu suvremenih pristupa rehabilitacije govorno-jezičnih poremećaja kod predškolske djece." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:793989
Kelemen, Ivana. "Verbotonalna metoda u kontekstu suvremenih pristupa rehabilitacije govorno-jezičnih poremećaja kod predškolske djece." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:793989
Kelemen, I. (2021). 'Verbotonalna metoda u kontekstu suvremenih pristupa rehabilitacije govorno-jezičnih poremećaja kod predškolske djece', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:793989
Kelemen I. Verbotonalna metoda u kontekstu suvremenih pristupa rehabilitacije govorno-jezičnih poremećaja kod predškolske djece [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:793989
I. Kelemen, "Verbotonalna metoda u kontekstu suvremenih pristupa rehabilitacije govorno-jezičnih poremećaja kod predškolske djece", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:793989