Cajner Petrinec, M. (2022). Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282
Cajner Petrinec, Mihaela. "Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282
Cajner Petrinec, Mihaela. "Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282
Cajner Petrinec, M. (2022). 'Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282
Cajner Petrinec M. Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282
M. Cajner Petrinec, "Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282