Korda, M. (2022). Stručno-rehabilitacijska podrška u inkluzivnom obrazovanju djece sa slušnim i govorno-jezičnim poremećajima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:306630
Korda, Mia. "Stručno-rehabilitacijska podrška u inkluzivnom obrazovanju djece sa slušnim i govorno-jezičnim poremećajima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:306630
Korda, Mia. "Stručno-rehabilitacijska podrška u inkluzivnom obrazovanju djece sa slušnim i govorno-jezičnim poremećajima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:306630
Korda, M. (2022). 'Stručno-rehabilitacijska podrška u inkluzivnom obrazovanju djece sa slušnim i govorno-jezičnim poremećajima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:306630
Korda M. Stručno-rehabilitacijska podrška u inkluzivnom obrazovanju djece sa slušnim i govorno-jezičnim poremećajima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:306630
M. Korda, "Stručno-rehabilitacijska podrška u inkluzivnom obrazovanju djece sa slušnim i govorno-jezičnim poremećajima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:306630