diplomski rad
Usporedba klasične učioničke nastave i online obrazovanja u nastavi informatike tijekom pandemije COVID-19
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:131:779542

Krznarić, Martina
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Institucijski repozitorij: ODRAZ

Citirajte ovaj rad

Krznarić, M. (2023). Usporedba klasične učioničke nastave i online obrazovanja u nastavi informatike tijekom pandemije COVID-19 (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:779542

Krznarić, Martina. "Usporedba klasične učioničke nastave i online obrazovanja u nastavi informatike tijekom pandemije COVID-19." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:779542

Krznarić, Martina. "Usporedba klasične učioničke nastave i online obrazovanja u nastavi informatike tijekom pandemije COVID-19." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:779542

Krznarić, M. (2023). 'Usporedba klasične učioničke nastave i online obrazovanja u nastavi informatike tijekom pandemije COVID-19', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:779542

Krznarić M. Usporedba klasične učioničke nastave i online obrazovanja u nastavi informatike tijekom pandemije COVID-19 [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:779542

M. Krznarić, "Usporedba klasične učioničke nastave i online obrazovanja u nastavi informatike tijekom pandemije COVID-19", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:779542