Dumić, G. (2023). Tehnike nastave orijentirane na djelovanje učenika na temu nastavne jedinice "Identitet i tradicionalne vrijednosti" (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:625146
Dumić, Gordana. "Tehnike nastave orijentirane na djelovanje učenika na temu nastavne jedinice "Identitet i tradicionalne vrijednosti"." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:625146
Dumić, Gordana. "Tehnike nastave orijentirane na djelovanje učenika na temu nastavne jedinice "Identitet i tradicionalne vrijednosti"." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:625146
Dumić, G. (2023). 'Tehnike nastave orijentirane na djelovanje učenika na temu nastavne jedinice "Identitet i tradicionalne vrijednosti"', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:625146
Dumić G. Tehnike nastave orijentirane na djelovanje učenika na temu nastavne jedinice "Identitet i tradicionalne vrijednosti" [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:625146
G. Dumić, "Tehnike nastave orijentirane na djelovanje učenika na temu nastavne jedinice "Identitet i tradicionalne vrijednosti"", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:625146