Žigrović, M. (2023). Verbalne asocijacije učenika u pedagogiji kriznih stanja: perspektiva učenika predmetne nastave u vrijeme koronakrize i posljedica potresa (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:962708
Žigrović, Marta. "Verbalne asocijacije učenika u pedagogiji kriznih stanja: perspektiva učenika predmetne nastave u vrijeme koronakrize i posljedica potresa." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:962708
Žigrović, Marta. "Verbalne asocijacije učenika u pedagogiji kriznih stanja: perspektiva učenika predmetne nastave u vrijeme koronakrize i posljedica potresa." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:962708
Žigrović, M. (2023). 'Verbalne asocijacije učenika u pedagogiji kriznih stanja: perspektiva učenika predmetne nastave u vrijeme koronakrize i posljedica potresa', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:962708
Žigrović M. Verbalne asocijacije učenika u pedagogiji kriznih stanja: perspektiva učenika predmetne nastave u vrijeme koronakrize i posljedica potresa [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:962708
M. Žigrović, "Verbalne asocijacije učenika u pedagogiji kriznih stanja: perspektiva učenika predmetne nastave u vrijeme koronakrize i posljedica potresa", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:962708