Štefan, S. (2015). Ocjena marketinške strategije korištenjem životnog vijeka kupaca (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002989
Štefan, Sara. "Ocjena marketinške strategije korištenjem životnog vijeka kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002989
Štefan, Sara. "Ocjena marketinške strategije korištenjem životnog vijeka kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002989
Štefan, S. (2015). 'Ocjena marketinške strategije korištenjem životnog vijeka kupaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002989
Štefan S. Ocjena marketinške strategije korištenjem životnog vijeka kupaca [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2015 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002989
S. Štefan, "Ocjena marketinške strategije korištenjem životnog vijeka kupaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002989