Brlenić, Z. (2011). Uloga i primjena analitičkog CRM-a u hrvatskim tvrtkama (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:614596
Brlenić, Zvonimir. "Uloga i primjena analitičkog CRM-a u hrvatskim tvrtkama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:614596
Brlenić, Zvonimir. "Uloga i primjena analitičkog CRM-a u hrvatskim tvrtkama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:614596
Brlenić, Z. (2011). 'Uloga i primjena analitičkog CRM-a u hrvatskim tvrtkama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:614596
Brlenić Z. Uloga i primjena analitičkog CRM-a u hrvatskim tvrtkama [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2011 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:614596
Z. Brlenić, "Uloga i primjena analitičkog CRM-a u hrvatskim tvrtkama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:614596