Horvat, M. (2010). Primjena indukcije stabala odlučivanja u marketingu (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:168725
Horvat, Marko. "Primjena indukcije stabala odlučivanja u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:168725
Horvat, Marko. "Primjena indukcije stabala odlučivanja u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:168725
Horvat, M. (2010). 'Primjena indukcije stabala odlučivanja u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:168725
Horvat M. Primjena indukcije stabala odlučivanja u marketingu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2010 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:168725
M. Horvat, "Primjena indukcije stabala odlučivanja u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:168725