prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marke na lojalnost kupaca
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj marke na lojalnost kupaca
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, 2012. urn:nbn:hr:211:741204

Japek Korpar, Spomenka
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Japek Korpar, S. (2012). Utjecaj marke na lojalnost kupaca (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:741204

Japek Korpar, Spomenka. "Utjecaj marke na lojalnost kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:741204

Japek Korpar, Spomenka. "Utjecaj marke na lojalnost kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:741204

Japek Korpar, S. (2012). 'Utjecaj marke na lojalnost kupaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:741204

Japek Korpar S. Utjecaj marke na lojalnost kupaca [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:741204

S. Japek Korpar, "Utjecaj marke na lojalnost kupaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:741204