Japek Korpar, S. (2012). Utjecaj marke na lojalnost kupaca (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:741204
Japek Korpar, Spomenka. "Utjecaj marke na lojalnost kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:741204
Japek Korpar, Spomenka. "Utjecaj marke na lojalnost kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:741204
Japek Korpar, S. (2012). 'Utjecaj marke na lojalnost kupaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:741204
Japek Korpar S. Utjecaj marke na lojalnost kupaca [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:741204
S. Japek Korpar, "Utjecaj marke na lojalnost kupaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:741204