Živčec, M. (2011). Geodemografska segmentacija tržišta (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:993714
Živčec, Mateja. "Geodemografska segmentacija tržišta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:993714
Živčec, Mateja. "Geodemografska segmentacija tržišta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:993714
Živčec, M. (2011). 'Geodemografska segmentacija tržišta', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:993714
Živčec M. Geodemografska segmentacija tržišta [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2011 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:993714
M. Živčec, "Geodemografska segmentacija tržišta", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:993714