Pihir, V. (2015). Strateško planiranje prodaje kao potpora realizaciji korporacijske strategije proizvodnih poduzeća (Završni specijalistički). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:860967
Pihir, Valentina. "Strateško planiranje prodaje kao potpora realizaciji korporacijske strategije proizvodnih poduzeća." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:860967
Pihir, Valentina. "Strateško planiranje prodaje kao potpora realizaciji korporacijske strategije proizvodnih poduzeća." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:860967
Pihir, V. (2015). 'Strateško planiranje prodaje kao potpora realizaciji korporacijske strategije proizvodnih poduzeća', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:860967
Pihir V. Strateško planiranje prodaje kao potpora realizaciji korporacijske strategije proizvodnih poduzeća [Završni specijalistički]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2015 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:860967
V. Pihir, "Strateško planiranje prodaje kao potpora realizaciji korporacijske strategije proizvodnih poduzeća", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:860967