prikaz prve stranice dokumenta Iskorištavanje marketinga društvenih mreža u malim poduzećima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Iskorištavanje marketinga društvenih mreža u malim poduzećima
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. urn:nbn:hr:211:064332

Majstorović, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Majstorović, A. (2017). Iskorištavanje marketinga društvenih mreža u malim poduzećima (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:064332

Majstorović, Ana. "Iskorištavanje marketinga društvenih mreža u malim poduzećima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:064332

Majstorović, Ana. "Iskorištavanje marketinga društvenih mreža u malim poduzećima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:064332

Majstorović, A. (2017). 'Iskorištavanje marketinga društvenih mreža u malim poduzećima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:064332

Majstorović A. Iskorištavanje marketinga društvenih mreža u malim poduzećima [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:064332

A. Majstorović, "Iskorištavanje marketinga društvenih mreža u malim poduzećima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:064332