Ćenan, N. (2018). Omni-channel kontakt centar (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:810626
Ćenan, Nikola. "Omni-channel kontakt centar." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:810626
Ćenan, Nikola. "Omni-channel kontakt centar." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:810626
Ćenan, N. (2018). 'Omni-channel kontakt centar', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:810626
Ćenan N. Omni-channel kontakt centar [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:810626
N. Ćenan, "Omni-channel kontakt centar", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:810626