Aristan, M. (2019). Konzumerizam kao oblik društveno odgovornog marketinga (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:159973
Aristan, Mateja. "Konzumerizam kao oblik društveno odgovornog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:159973
Aristan, Mateja. "Konzumerizam kao oblik društveno odgovornog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:159973
Aristan, M. (2019). 'Konzumerizam kao oblik društveno odgovornog marketinga', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:159973
Aristan M. Konzumerizam kao oblik društveno odgovornog marketinga [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:159973
M. Aristan, "Konzumerizam kao oblik društveno odgovornog marketinga", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:159973