Brodnjak, D. (2019). Mobilni marketing kao oblik izravnog marketinga (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:328454
Brodnjak, Doris. "Mobilni marketing kao oblik izravnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:328454
Brodnjak, Doris. "Mobilni marketing kao oblik izravnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:328454
Brodnjak, D. (2019). 'Mobilni marketing kao oblik izravnog marketinga', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:328454
Brodnjak D. Mobilni marketing kao oblik izravnog marketinga [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:328454
D. Brodnjak, "Mobilni marketing kao oblik izravnog marketinga", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:328454