Sedak, H. (2020). Provođenje istraživanja tržišta za potrebe mjerenje zadovoljstva klijenata (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:132066
Sedak, Helena. "Provođenje istraživanja tržišta za potrebe mjerenje zadovoljstva klijenata." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:132066
Sedak, Helena. "Provođenje istraživanja tržišta za potrebe mjerenje zadovoljstva klijenata." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:132066
Sedak, H. (2020). 'Provođenje istraživanja tržišta za potrebe mjerenje zadovoljstva klijenata', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:132066
Sedak H. Provođenje istraživanja tržišta za potrebe mjerenje zadovoljstva klijenata [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:132066
H. Sedak, "Provođenje istraživanja tržišta za potrebe mjerenje zadovoljstva klijenata", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:132066