završni rad
Primjena chatbotova u kontakt centru
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. urn:nbn:hr:211:843116

Ferček, David
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Ferček, D. (2021). Primjena chatbotova u kontakt centru (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:843116

Ferček, David. "Primjena chatbotova u kontakt centru." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:843116

Ferček, David. "Primjena chatbotova u kontakt centru." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:843116

Ferček, D. (2021). 'Primjena chatbotova u kontakt centru', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:843116

Ferček D. Primjena chatbotova u kontakt centru [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2021 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:843116

D. Ferček, "Primjena chatbotova u kontakt centru", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:843116