Bahun, S. (2023). ZNAČAJ I ULOGA POSLOVNOG KOMUNICIRANJA U PRODAJNIM AKTIVNOSTIMA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:644012
Bahun, Sandra. "ZNAČAJ I ULOGA POSLOVNOG KOMUNICIRANJA U PRODAJNIM AKTIVNOSTIMA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:644012
Bahun, Sandra. "ZNAČAJ I ULOGA POSLOVNOG KOMUNICIRANJA U PRODAJNIM AKTIVNOSTIMA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:644012
Bahun, S. (2023). 'ZNAČAJ I ULOGA POSLOVNOG KOMUNICIRANJA U PRODAJNIM AKTIVNOSTIMA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:644012
Bahun S. ZNAČAJ I ULOGA POSLOVNOG KOMUNICIRANJA U PRODAJNIM AKTIVNOSTIMA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2023 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:644012
S. Bahun, "ZNAČAJ I ULOGA POSLOVNOG KOMUNICIRANJA U PRODAJNIM AKTIVNOSTIMA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:644012