Horvat, I. (2014). Uloga logistike kao instrumenta marketinga u trgovini (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475615
Horvat, Iva. "Uloga logistike kao instrumenta marketinga u trgovini." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475615
Horvat, Iva. "Uloga logistike kao instrumenta marketinga u trgovini." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475615
Horvat, I. (2014). 'Uloga logistike kao instrumenta marketinga u trgovini', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 04.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475615
Horvat I. Uloga logistike kao instrumenta marketinga u trgovini [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 04.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475615
I. Horvat, "Uloga logistike kao instrumenta marketinga u trgovini", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475615