Bodlović, I. (2019). Načelo simetrije u likovnom izrazu djece predškolske dobi (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:936714
Bodlović, Ivana. "Načelo simetrije u likovnom izrazu djece predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:936714
Bodlović, Ivana. "Načelo simetrije u likovnom izrazu djece predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:936714
Bodlović, I. (2019). 'Načelo simetrije u likovnom izrazu djece predškolske dobi', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:936714
Bodlović I. Načelo simetrije u likovnom izrazu djece predškolske dobi [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2019 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:936714
I. Bodlović, "Načelo simetrije u likovnom izrazu djece predškolske dobi", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:936714