prikaz prve stranice dokumenta Stavovi učenika mlađe školske dobi o uporabi multimedijalnih alata u nastavi
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Stavovi učenika mlađe školske dobi o uporabi multimedijalnih alata u nastavi
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015. urn:nbn:hr:141:181874

Potiha, Marija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Institucijski repozitorij: FOOZOS Repozitorij

Citirajte ovaj rad

Potiha, M. (2015). Stavovi učenika mlađe školske dobi o uporabi multimedijalnih alata u nastavi (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:181874

Potiha, Marija. "Stavovi učenika mlađe školske dobi o uporabi multimedijalnih alata u nastavi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:181874

Potiha, Marija. "Stavovi učenika mlađe školske dobi o uporabi multimedijalnih alata u nastavi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:181874

Potiha, M. (2015). 'Stavovi učenika mlađe školske dobi o uporabi multimedijalnih alata u nastavi', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:181874

Potiha M. Stavovi učenika mlađe školske dobi o uporabi multimedijalnih alata u nastavi [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2015 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:181874

M. Potiha, "Stavovi učenika mlađe školske dobi o uporabi multimedijalnih alata u nastavi", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:181874