Palić, I. (2021). Tehnike i strategije oglašavanja proizvoda namijenjenih djeci (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:321965
Palić, Ivana. "Tehnike i strategije oglašavanja proizvoda namijenjenih djeci." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:321965
Palić, Ivana. "Tehnike i strategije oglašavanja proizvoda namijenjenih djeci." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:321965
Palić, I. (2021). 'Tehnike i strategije oglašavanja proizvoda namijenjenih djeci', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:321965
Palić I. Tehnike i strategije oglašavanja proizvoda namijenjenih djeci [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2021 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:321965
I. Palić, "Tehnike i strategije oglašavanja proizvoda namijenjenih djeci", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:321965