Bogović, M. (2024). Uloga odgojitelja i važnost stimulativnog okruženja za kognitivni razvoj djece (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:993552
Bogović, Mateja. "Uloga odgojitelja i važnost stimulativnog okruženja za kognitivni razvoj djece." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:993552
Bogović, Mateja. "Uloga odgojitelja i važnost stimulativnog okruženja za kognitivni razvoj djece." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:993552
Bogović, M. (2024). 'Uloga odgojitelja i važnost stimulativnog okruženja za kognitivni razvoj djece', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:993552
Bogović M. Uloga odgojitelja i važnost stimulativnog okruženja za kognitivni razvoj djece [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2024 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:993552
M. Bogović, "Uloga odgojitelja i važnost stimulativnog okruženja za kognitivni razvoj djece", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:993552