prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj dodatnog izvannastavnog programa odbojke na antropološki status učenika
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj dodatnog izvannastavnog programa odbojke na antropološki status učenika
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2016. urn:nbn:hr:141:071683

Kolak, Leona
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Institucijski repozitorij: FOOZOS Repozitorij

Citirajte ovaj rad

Kolak, L. (2016). Utjecaj dodatnog izvannastavnog programa odbojke na antropološki status učenika (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:071683

Kolak, Leona. "Utjecaj dodatnog izvannastavnog programa odbojke na antropološki status učenika." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:071683

Kolak, Leona. "Utjecaj dodatnog izvannastavnog programa odbojke na antropološki status učenika." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:071683

Kolak, L. (2016). 'Utjecaj dodatnog izvannastavnog programa odbojke na antropološki status učenika', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:071683

Kolak L. Utjecaj dodatnog izvannastavnog programa odbojke na antropološki status učenika [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2016 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:071683

L. Kolak, "Utjecaj dodatnog izvannastavnog programa odbojke na antropološki status učenika", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:071683