prikaz prve stranice dokumenta Metodičke mogućnosti usvajanja pravopisnih sadržaja u razrednoj nastavi
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Metodičke mogućnosti usvajanja pravopisnih sadržaja u razrednoj nastavi
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2018. urn:nbn:hr:141:360715

Takač, Iva
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Institucijski repozitorij: FOOZOS Repozitorij

Citirajte ovaj rad

Takač, I. (2018). Metodičke mogućnosti usvajanja pravopisnih sadržaja u razrednoj nastavi (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:360715

Takač, Iva. "Metodičke mogućnosti usvajanja pravopisnih sadržaja u razrednoj nastavi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:360715

Takač, Iva. "Metodičke mogućnosti usvajanja pravopisnih sadržaja u razrednoj nastavi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:360715

Takač, I. (2018). 'Metodičke mogućnosti usvajanja pravopisnih sadržaja u razrednoj nastavi', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 27.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:360715

Takač I. Metodičke mogućnosti usvajanja pravopisnih sadržaja u razrednoj nastavi [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2018 [pristupljeno 27.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:360715

I. Takač, "Metodičke mogućnosti usvajanja pravopisnih sadržaja u razrednoj nastavi", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:360715