Grbeša, A. M. (2019). Utjecaj reklama na djecu vrtićke dobi (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:220825
Grbeša, Ana Marija. "Utjecaj reklama na djecu vrtićke dobi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:220825
Grbeša, Ana Marija. "Utjecaj reklama na djecu vrtićke dobi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:220825
Grbeša, A. M. (2019). 'Utjecaj reklama na djecu vrtićke dobi', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:220825
Grbeša AM. Utjecaj reklama na djecu vrtićke dobi [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2019 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:220825
A. M. Grbeša, "Utjecaj reklama na djecu vrtićke dobi", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:220825