Pongračić, L. (2017). Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:660646
Pongračić, Luka. "Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:660646
Pongračić, Luka. "Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:660646
Pongračić, L. (2017). 'Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:660646
Pongračić L. Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2017 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:660646
L. Pongračić, "Sviranje u razrednoj nastavi kao neobavezno područje otvorenoga modela nastave glazbe", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:660646