Mitić, V. (2017). Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:593305
Mitić, Vedrana. "Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:593305
Mitić, Vedrana. "Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:593305
Mitić, V. (2017). 'Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:593305
Mitić V. Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2017 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:593305
V. Mitić, "Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:593305