Stjepanović, P. (2015). Tehnologijski marketing u prometnom sustavu na primjerima svjetskih i europskih tvrtki (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:651253
Stjepanović, Petar. "Tehnologijski marketing u prometnom sustavu na primjerima svjetskih i europskih tvrtki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:651253
Stjepanović, Petar. "Tehnologijski marketing u prometnom sustavu na primjerima svjetskih i europskih tvrtki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:651253
Stjepanović, P. (2015). 'Tehnologijski marketing u prometnom sustavu na primjerima svjetskih i europskih tvrtki', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:651253
Stjepanović P. Tehnologijski marketing u prometnom sustavu na primjerima svjetskih i europskih tvrtki [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2015 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:651253
P. Stjepanović, "Tehnologijski marketing u prometnom sustavu na primjerima svjetskih i europskih tvrtki", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:651253