Slivar, D. (2020). Brendiranje emocija - kako je Danska brendirala sreću? (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:558373
Slivar, Dora. "Brendiranje emocija - kako je Danska brendirala sreću?." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:558373
Slivar, Dora. "Brendiranje emocija - kako je Danska brendirala sreću?." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:558373
Slivar, D. (2020). 'Brendiranje emocija - kako je Danska brendirala sreću?', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:558373
Slivar D. Brendiranje emocija - kako je Danska brendirala sreću? [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2020 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:558373
D. Slivar, "Brendiranje emocija - kako je Danska brendirala sreću?", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:558373